َ

كيفية تحويل ملفات الاتوكاد إلى صورة

كيفية تحويل ملفات الاتوكاد إلى صورة

غالبا ما تحتاج لتحويل التصاميم التي هي على شكل أوتوكاد DWG إلى صيغة متعارف عليه عالميا و طبعا لا نجد أحسن من تنسيق JPEG أو PNG  ...  فتحويل وثيقة إلى وثيقة عالمية يمكن أن تكون مفيدة في نواح كثيرة عند معالجة ملفات أوتوكاد فهذا يمكن من تسهيل عملية التعامل معها أتناء  طباعة الرسومات، أوإرسالها على البريد الإلكتروني ...
غير أن الهاجس يضل هو الحفاظ على أعلى مستوى من جودة صورة الممكنة من هذه الملفات مع الحفاظ على كل التفاصيل. لأجل هذا أقترح عليكم أداة جميلة  Universal Document Converter يمكن إستخدامها مع برنامج الأوتوكاد و تحويل أي ملف كاد إلى أي صيغة تريدها .
 البرنامج فيه شرح كافي و وافي لكيفية العمل فعند تنتهي من تتبيته الرابط سيقترح عليك فقرة تقديمية على كل المميزات التي يوفرها لك .



Add Your Comments

Disqus Comments

Site Description

Site Archi-new is a huge contains software and cutlets waged architecture content directed to each engineer in the world is a site that connects people with innovative designs helping them share their creativity and visualization across the globe. We offer you with wide range of designs related to architectural layout, furniture models, interior designs, landscapes, outlook and blocks.
Archi-new is an advanced professional platform to interact and excel with, offering a wide range of high quality autocad utility areas like architecture, interior and product designing, 3D drawing, building plan, blocks, electrical, furniture, landscaping, machinery, structural details, 3D images, symbols and urban designs. Catering to more than 100 such categories to begin with, Archi-new is just starting out and Enjoy!

Site Archi-new is a huge contains The largest site for AutoCAD files free Dwd, fichier Cad, dwg trueview.