َ

تحسين سرعة خرائط جوجل

تحسين سرعة خرائط جوجل

طبعا الخدمات التي نتوصل بها اليوم و ما يرفقها من رداءة تجعل أغلبنا يعاني الويلات عند إستخدامها ؛ اليوم أصبح الكل يعاني من مشاكل بطئ في المتصفح أثناء تشغيل أي ڤيديو على يوتيوب أو الدخول إلى موقع خرائط جوجل، والسبب في ذلك كثرة الرسوميات التي تستخدم و تستنزف موارد وذاكرة الحاسب من أجل عرضها.
لذلك يضل أفضل حل للمستخدمين يمكنهم من تسريع خرائط جوجل وتفادي زيادة استهلاكالذاكرة هومن خلال الدخول إلى خرائط جوجل عبر الرابط التالي google maps حيث يؤدي الرابط السابق إلى النسخة المُخففة من خرائط جوجل والتي لا تحوي على طريقة العرض ثلاثية الأبعاد والتي لايحتاجها الكثير من المستخدمين.
في هذه النسخة يمكن القيام بجميع العمليات بإستثناء استعراض الخرائط بشكل ثلاثي الأبعاد، لذا وفي حال كان حاسب المستخدم من النوع القديم أو كان اتصال الإنترنت بطيء لن يواجه أي مشاكل أنثاء تصفح الخرائط بهذه النسخة.



Add Your Comments

Disqus Comments

Site Description

Site Archi-new is a huge contains software and cutlets waged architecture content directed to each engineer in the world is a site that connects people with innovative designs helping them share their creativity and visualization across the globe. We offer you with wide range of designs related to architectural layout, furniture models, interior designs, landscapes, outlook and blocks.
Archi-new is an advanced professional platform to interact and excel with, offering a wide range of high quality autocad utility areas like architecture, interior and product designing, 3D drawing, building plan, blocks, electrical, furniture, landscaping, machinery, structural details, 3D images, symbols and urban designs. Catering to more than 100 such categories to begin with, Archi-new is just starting out and Enjoy!

Site Archi-new is a huge contains The largest site for AutoCAD files free Dwd, fichier Cad, dwg trueview.