َ

أقوى تطبيق مجاني لقراءة ملفات الأوفيس على الاندرويد

أقوى تطبيق مجاني لقراءة ملفات الأوفيس على الاندرويد

من أهم البرامج الحسابية التي أصبحت لا تفارق حاسوب أي مهندس برنامج الإكسل, فهو يمكننا من تفحص و إنجاز عديد هي التطبيقات التي نحتاجها في حياتنا المهنية من أعمال حسابية معقدة سواء في مجال الهندسة المساحية ،المدنية .أو غيرها من المجالات الأخرى .
و سيكون الأمر جميلا حينما تستفيد من تشغل تطبيقاتك إكسيل الخاصة بك على هاتفك اندرويد و ذلك من خلال تطبيق "WPS Office" لمستخدمى الأجهزة المزودة بنظام تشغيل الأندرويد "الهواتف والأجهزة اللوحية"، تطبيق يتيح لمستخدميه عرض وتحرير المستندات وعرض جداول البيانات على  أجهزتهم.
وهو أفضل بديل ل Microsoft Office على الأندرويد, يوفر لك نفس خصائص هدا الأخير من واجهة والعديد من الخيارات التي تمكينك من إنشاء ملفات جديدة وأيضا تحرير ملفاتك DOC, XLS, PPT, TXT, PDF بأريحية تامة وغيرها من المميزات كدعمه لعدد كبير من اللغات وخاصية مشاركة الملفات على الإنترنت, كل هدا بالمجان على الرابط 


Add Your Comments

Disqus Comments

Site Description

Site Archi-new is a huge contains software and cutlets waged architecture content directed to each engineer in the world is a site that connects people with innovative designs helping them share their creativity and visualization across the globe. We offer you with wide range of designs related to architectural layout, furniture models, interior designs, landscapes, outlook and blocks.
Archi-new is an advanced professional platform to interact and excel with, offering a wide range of high quality autocad utility areas like architecture, interior and product designing, 3D drawing, building plan, blocks, electrical, furniture, landscaping, machinery, structural details, 3D images, symbols and urban designs. Catering to more than 100 such categories to begin with, Archi-new is just starting out and Enjoy!

Site Archi-new is a huge contains The largest site for AutoCAD files free Dwd, fichier Cad, dwg trueview.